A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

GYIK

SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS:



- Mennyibe kerül a szállítás?


A szállítási díj INGYENES, de:

  • előre utalás és 20.000 forint alatti megrendelés esetén egy 690 forintos kezelési költség kerül felszámításra;
  • utánvét és 20.000 forint alatti megrendelés esetén egy 1290 forintos kezelési költség kerül felszámításra;
  • utánvét/előre utalás és 20.000 forint feletti megrendelés esetén nincs kezelési költség!

- Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Előre utalás: Webshopunk bankszámlájára történő Internetes banki átutalás. (Bankkártyás fizetésre egyenlőre még nincs lehetőség)
    Cégünk bankszámla száma: MKB Bank: 10300002-10610133-49020019
  • Utánvét: A futárszolgálat által a termék átvételekor történő készpénzes fizetés.

- Ki szállítja és milyen időpontban a csomagot?

A megrendelések kézbesítését a GLS futárszolgálat végzi. A csomagokat munkanapokon (hétfőtől péntekig) 9 és 20 óra között kézbesítik.


- Lehetséges külföldi címre történő szállítás?


Igen, van rá lehetőség, viszont a külföldre történő szállítást kizárólag előre utalás esetén vállaljuk! A szállítás ideje országonként eltérő, ezért pontos tájékoztatásért keresd fel Ügyfélszolgálatunkat.


VÁSÁRLÁS:



- Az áthúzott ár mit jelöl?


A gyártó által javasolt és alkalmazott fogyasztói eladási ár. Ezt az árat azért tüntetjük fel a termékek mellett, hogy tisztában legyél azzal, mennyi pénzt tudsz megtakarítani azzal, ha nálunk vásárolsz.

- A termék elfogyott, de szeretnék belőle vásárolni. Mit tegyek?


Egyes termékekből van lehetőség utánrendelésre. Kérjük, jelezd ezt az igényedet Ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén:
E-mail címünk:
info@missstyle.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: 06 30 181 3573


- Milyen méretet válasszak?


A
kiválasztott termék képei között mérettáblázat található, mely segít neked a megfelelő méret kiválasztásában. További kérdés esetén keresd ügyfélszolgálati munkatársainkat.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?


Megrendelésedet az info@miss-style.hu
e-mail címre küldött e-mail útján vagy a 06 30 181 3573-as számon, telefonos ügyfélszolgálatunk útján tudod töröltetni a rendelési szám megjelölésével.

Mit tegyek, ha nem lett jó a méret?

Lehetőség van a termék cseréjére, amennyiben raktárkészletünkön vagy beszállítónk oldalán rendelhető a kívánt méret. A sértetlen és viseletlen terméket az eredeti csomagolásában a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül visszaküldhető bármiféle indoklás és anyagi következmény nélkül.
Kérjük jelezd ezt az igényedet ügyfélszolgálati kollégáinknak, elérhetőségeink bármelyikén:
E-mail címünk: info@ms.hu
Telefonszámunk: 06 30 181 3573
Live chat

Javasoljuk, hogy a rendelt terméket csak otthon a lakásban próbáld fel, nehogy a cserekor külső viselési nyomokat észleljünk a terméken. A Miss-Style.hu joggal visszautasíthatja a csere elismerését a viselési nyomokat tartalmazó terméken, melyen nem észlelhető gyártási hiba.

Vissza tudom küldeni a megrendelt terméket?

A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetőséged van a vásárlástól írásban vagy telefonon keresztül elállni, akár indoklás nélkül is az ÁSZF-ben foglaltak szerint. Ehhez kérjük, juttasd el hozzánk a számla hátoldalán található, kitöltött 'Visszaküldési nyomtatványt', eredeti számlát és a terméket eredeti, sértetlen csomagolásban, címkéivel, egyéb tartozékaival együtt. A termékek vételárát legkésőbb az elállást követő 14 napon belül banki utalással visszatérítjük, amint beérkezett a visszaküldött termék hozzánk. A kezelési költség nem képezi részét a vételárnak, így az nem kerül visszatérítésre. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerült költségeket Te viseled, valamint az esetlegesen felmerülő, az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat is köteles vagy megtéríteni. A hozzánk utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. Kérjük, hogy normál postai illetve futárszolgálat által kézbesített csomagként juttasd vissza csomagjaidat.

A további részletekért nézd meg az ÁSZF-et, illetve fordulj ügyfélszolgálatunkhoz. Köszönjük.

Milyen dokumentumra van szükségem, ha vissza akarok küldeni egy terméket?

A kiszállított csomagban található számla hátoldalán lévő 'Visszaküldési nyomtatványt' kell kitöltened. Kérjük, hogy pontosan, olvashatóan töltsd ki és a visszaküldeni kívánt termékkel együtt küldd vissza az alábbi címre:

Miss Style
8900 Zalaegerszeg, Kert u. 41.
Pf. 256


Mit tegyek, ha nem a megrendelt terméket kaptam vagy ha hiányzik valamelyik termék?

Ritkán, de megtörténhet, hogy megrendelésedből hiányzik valamelyik termék, esetleg hibás terméket kaptál. Ezt kérjük jelezd ügyfélszolgálati kollégáinknak, elérhetőségeink bármelyikén:
E-mail címünk: info@ms.hu
Telefonszámunk: 06 30 181 3573
Live chat